Logotyp Wisła Płocka S.A.
Oficjalna strona internetowa
WISŁY PŁOCK S.A.


Badanie dotyczące kibiców [WYNIKI]

 

W połowie listopada poprosiliśmy Was o wypełnienie specjalnie przygotowanej ankiety. Badanie miało na celu pomóc nam najlepiej przygotować się do przeprowadzki na nowy stadion, aby każdy kibic czuł się na meczach Nafciarzy jak najbardziej komfortowo. Dziś publikujemy obiecane wyniki.

Pytania dotyczyły bezpieczeństwa na stadionie, oglądania meczów, jakości oferowanych usług, procesu zakupowego biletów, dojazdu na obiekt, czy też ligowej rywalizacji. Z każdego z poruszonych zagadnień postaramy się wyciągnąć jak najszersze i właściwe wnioski, dzięki którym wspólnie zbudujemy w Płocku coś dobrego. Więź na linii klub - kibic to bowiem coś, co leży wszystkim pracownikom Wisły Płock szczególnie na sercu.

- Zgodnie z zapowiedzią publikujemy wyniki ankiet przeprowadzonych niedawno wśród kibiców Wisły Płock. Co warte podkreślenia, w badaniu wzięło udział dwukrotnie więcej kibiców, niż zakładaliśmy, co jest bardzo dobrym i przede wszystkim miarodajnym wynikiem. Jestem pewien, że wydatnie pomoże nam to w budowaniu strategii sprzedażowo-komunikacyjnej na nowym stadionie, co było podstawowym celem przeprowadzonego badania. Pragnę serdecznie podziękować doktorowi Sewerynowi Dmowskiemu, czołowemu polskiemu badaczowi kibiców piłkarskich, który wsparł nas jako kierownik badawczy projektu - powiedział dyrektor marketingu i sprzedaży Michał Łada.

 

WYNIKI BADANIA TUTAJ

 





ZOBACZ TAKŻE:


Właściciel

Sponsor strategiczny

Sponsorzy główni