Logotyp Wisła Płocka S.A.
Oficjalna strona internetowa
WISŁY PŁOCK S.A.


Badanie opinii kibiców [ANKIETA]

 

Wisła Płock przeprowadzi badanie opinii swoich kibiców. Każdy sympatyk klubu będzie mógł wyrazić swój głos w ankiecie. Badanie będzie przeprowadzane na terenie Stadionu im. Kazimierza Górskiego oraz na terenie miasta Płocka.

Głównym celem badania jest poznanie opinii kibiców w różnych tematach dotyczących działalności klubu. Badanie przeprowadzi niezależna sportowa firma badawcza Sport Analytics.

 

Proces badawczy będzie dotyczył następujących aspektów funkcjonowania klubu:

- Frekwencja na meczach

- Bezpieczeństwo w dniu meczowym

 Usługi i infrastruktura klubu

- Kontakt kibiców z klubem

- Sprzedaż biletów

- Klubowe zaangażowanie w działania społeczne

- Wydatki kibica

- Zaangażowanie społeczne klubu
 

- Badanie oparte jest na standardach badawczych wykorzystywanych w klubach europejskich. Dotyczyć będzie w zasadzie wszystkich kwestii związanych z komfortem kibica na stadionach - mówi analityk Paweł Chmielowski. - Zresztą nie tylko, bo w badaniu również znajduje się część otwarta, do wypełnienia z dowolnymi spostrzeżeniami na temat rozwoju klubu - tłumaczy Chmielowski.

- Samo narzędzie oparte jest o dobre praktyki z klubów zachodnioeuropejskich - mówi analityk ze Sport Analytics. - Z założenia badanie powinno być cykliczne. Pierwszy pomiar pomoże klubom zwrócić uwagę na niektóre aspekty ich działalności. Kolejne zaś będą już oceniały pracę. Obserwując badania np. w Premier League zauważyliśmy, że cykliczność badań jest kluczem do sukcesu w rozwoju relacji z kibicami.

Cel badania jest jasny. Ma pomóc w przygotowywaniu rozwiązań najważniejszych problemów, podnosząc równocześnie jakość relacji z kibicami.

 

Wypatruj ankieterów na mieście lub wypełnij ankietę online.

 wislaplock.webankieta.pl





ZOBACZ TAKŻE:


Właściciel

Sponsor strategiczny

Sponsorzy główni