Logotyp Wisła Płocka S.A.
Oficjalna strona internetowa
WISŁY PŁOCK S.A.


#NafciarzSezonu - Mateusz Szwoch!

 

Najlepsze i zdecydowanie najszybsze źródło informacji niemal na każdy temat. Do tego możliwość interakcji z innymi użytkownikami, wyrażanie opinii, opcja publikacji zdjęć, filmów, czy innych materiałów. O którym popularnym medium społecznościowym mowa? Oczywiście o platformie Twitter.

Twitter notuje stały wzrost popularności na całym świecie. Obecnie z aplikacji założonej w 2006 roku przez Jacka Dorseya, Ev Williamsa, Noah Glassa oraz Biza Stone’a korzysta grubo ponad 300 milionów użytkowników, a liczba codziennych wpisów wynosi więcej, niż 500 milionów. W naszym kraju na popularne „ćwierkanie” zdecydowało się już ponad 6 milionów osób (dane: IAB Polska).

Twitter staje się popularny również wśród kibiców PKO BP Ekstraklasy, oraz, co bardzo nas cieszy, wśród fanów Wisły Płock. Zauważyliśmy zdecydowany wzrost zainteresowania płockich kibiców możliwościami, jakie niesie ze sobą „ćwierkająca platforma”. Komentujecie aktualną sytuację w klubie, rozgrywane mecze, poruszacie wiele ciekawych wątków, wchodzicie w interakcje z piłkarzami i pracownikami Wisełki. Kiedy trzeba, chwalicie. Z drugiej strony też krytykujecie, ale uważamy, że również jest to forma niezbędna, ponieważ zdanie naszych kibiców nigdy nie było nam obojętne. Reasumując – jest nas, Nafciarzy, na Twitterze coraz więcej i gorąco liczymy, że to grono będzie nadal notowało stały wzrost.

Bardzo ciekawą inicjatywą jest pojawienie się na Twitterze akcji #NafciarzSezonu. Zgodnie z założeniem po każdej rozgrywanej kolejce możecie oddać głosy na trzech najlepszych, Waszym zdaniem, zawodników Wisły w rozegranym meczu. - Każdy kibic musi wybrać trzech zawodników i wskazać, który zagrał najlepiej, który ciut gorzej i tego, który zajął trzecie miejsce. I na podstawie tego przyznaję punkty, za pierwsze miejsce 3 punkty, za drugie 2, za trzecie 1. Aczkolwiek kibice wykazali się kreatywnością, wybierając czasami jednego zawodnika, czasami dając tylko po jednym głosie. I tu byłem sędzią trochę subiektywnym, na swoich zasadach rozdzielając głosy. Ale prosiłbym o wrzucanie swoich trójek razem z określeniem, który był najlepszy. – powiedział w rozmowie z Michałem Kublikiem z Radiomixx.pl Artur Dwojewski, kibic Wisły Płock i pomysłodawca akcji.

Nie wiesz jak odnaleźć interesujący Cię wątek na Twitterze? Musisz pamiętać, że również tam istnieją popularne w świecie social media hashtagi, które pomagają grupować i wyszukiwać tweety o danej tematyce. W wyszukiwarce wpisz interesującą Cię frazę, najlepiej opatrzoną hashtagiem #, a następnie dołącz do interesującej Cię rozmowy. W końcu to właśnie dyskusje są motorem napędowym. Co więcej, ograniczona liczba znaków wymusza zwięzłość języka, dzięki czemu łatwo czyta się prowadzone dyskusje. Ze względu na błyskawiczny charakter Twittera (krótkie informacje na 280 znaków pojawiają się w zasadzie w czasie rzeczywistym), bywa on postrzegany jako najbardziej atrakcyjne i aktualne miejsce dyskusji o bieżących wydarzeniach.

- Zamysł był taki, że po każdym meczu pisałem wpis, pod którym można było głosować. Aczkolwiek, po drugiej kolejce zdarzały się głosy, które były wrzucane tylko pod hashtagiem #NafciarzSezonu. Postanowiłem, że będę ten wpis o głosowaniu, o wyborach wrzucał na początku meczu, tak, by nikt nie musiał szukać później, czekać po meczu. Później daję 2 dni na głosowanie, tak, by każdy, kto nie mógł obejrzeć na żywo, też mógł zagłosować. Chcę, by każdy miał możliwość oddania głosu, dlatego są dwie doby na głosowanie. Jeśli mecz kończy się o 22:00 w piątek, to wyniki są o 22:00 w niedzielę. – kontynuuje Dwojewski na temat kibicowskiej inicjatywy na Twitterze.

Zwycięzcą niemal na ostatniej prostej został najlepszy asystent tego sezonu - Mateusz Szwoch. Warto zaznaczyć, że przez długi czas na prowadzeniu był Krzysztof Kamiński. Ofensywny pomocnik “przeskoczył” płockiego bramkarza dopiero w ostatniej kolejce. Wręczenie nagrody dla zwycięzcy odbędzie się w czerwcu na Stadionie im. Kazimierza Górskiego przy ul. Łukasiewicza 34 w Płocku.

- Tym samym sprawę wyboru najlepszego piłkarza Wisły Płock w sezonie 2020/2021 mamy rozstrzygniętą i jako klub nie będziemy organizowali dodatkowego plebiscytu, Inicjatywa Artura okazała się być strzałem w "10" , szczególnie w tych ciężkich dla kibiców czasach zamkniętych stadionów - podsumował dyrektor działu marketingu i rzecznik prasowy Michał Łada.

 

Tak przedstawia się podium najlepszych piłkarzy Wisły Płock w tym sezonie według kibiców:

1. Mateusz Szwoch (33 pkt)

2. Krzysztof Kamiński (31 pkt)

3. Jakub Rzeźniczak (18 pkt)

 

Pozostałe miejsca:

4. Damian Rasak (16 pkt)

5. Filip Lesniak, Rafał Wolski (11 pkt)

7. Dušan Lagator, Dawid Kocyła (10 pkt)

9. Patryk Tuszyński (9 pkt)

10. Giorgi Merebashvili, Alan Uryga (7 pkt)

12. Ángel García (6 pkt)

13. Torgil Gjertsen, Damian Zbozień, Damian Michalski (3 pkt)

16. Milan Obradović, Kristián Vallo (2 pkt)

18. Hubert Adamczyk, Piotr Pyrdoł, Piotr Tomasik (1 pkt)





ZOBACZ TAKŻE:


Właściciel

Sponsor strategiczny

Sponsorzy główni